
- Zamawianie materiałów, niezbędnych do realizacji projektu
- Monitorowanie terminu dostaw
- Logistyka dostaw
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Współpraca z produkcją, magazynem, instalacją oraz działem konstrukcyjnym
- Pozyskiwanie dostawców
- Analiza dokumentacji technicznej, pod kątem zakupów
- Wsparcie w codziennych pracach biurowych
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w pracach biurowych min. 1 rok
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office
- Osoba samodzielna, kreatywna, sumienna, logicznie myśląca, z dobrą organizacją pracy, otwarta na rozwój kompetencji
- Mile widziana znajomość branży zakupów
- Znajomość programów projektowych np. AutoCad, będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie, umowa o prace
- Możliwość pracy, przy międzynarodowych projektach
- Pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
- Możliwość rozwoju zawodowego, realne przeszkolenie nowego pracownika do miejsca pracy
- Benefity: możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, bilety do teatru, kawa, herbata, możliwość dofinansowania szkoleń
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Prosimy o umieszczenie w składanej aplikacji (podaniu) o pracę klauzuli o następującej treści:
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
