Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kompleksowa obsługa procesu rozliczeń prowizyjnych dla sieci sprzedaży
Obsługa dokumentów księgowych
Obsługa procesu wypłat wynagrodzeń
Obsługa reklamacji zgłaszanych w związku z procesem naliczania prowizji i wypłat wynagrodzeń
Świadczenie obsługi poprowizyjnej i usług help desk dla sieci sprzedaży w zakresie zapytań związanych z rozliczeniami, prowizyjnymi i wypłatami wynagrodzeń
Przygotowywanie raportów w zakresie rozliczeń prowizyjnych i wypłat
Wdrażanie nowych funkcjonalności i modyfikacji do systemu prowizyjnego
To Twoje kompetencje?
Szukamy właśnie Ciebie!
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Podstawowa wiedza z zakresu księgowości
Analityczne myślenie, dokładność, sumienność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy
Zawsze chcesz więcej?
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?