Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 09/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Kontakt z partnerami handlowymi i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów w zakresie obsługi posprzedażowej (m.in. przetwarzanie reklamacji oraz przygotowanie dokumentacji)
  • Obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi, w tym kontakt z współpracownikami z oddziałów firmy na terenie całej Europy
  • Przygotowywanie porównań i analiz oraz rekomendowanie rozwiązań w ramach przydzielonych projektów

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej lub mailowej)
  • Mile widziana wiedza z zakresu techniki samochodowej i eksploatacji pojazdów oraz umiejętność sporządzania wycen wartości pojazdów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel

Wymagania

Co my możemy zaoferować Tobie?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz rozwoju w ramach struktur firmy
  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie i wiele więcej)
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę

Prezentacja firmy

AUTO1 Group to europejski lider wśród online’owych platform samochodów używanych. Jesteśmy... obecni w ponad 30 krajach, gdzie z powodzeniem kupujemy i sprzedajemy auta używane. Łącząc kupujących i sprzedających za pomocą technologii umożliwiamy dealerom i konsumentom bezproblemową wymianę handlową w całej Europie. AUTO1 Group posiada jednostki biznesowe takie jak AUTO1.com, Autohero.com oraz wirkaufendeinauto.de.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry