Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl

Młodszy Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
- Codzienny kontakt z klientami w celu uzyskania wymaganej dokumentacji (telefonicznie, e-mailem);
- Analiza kont klientów;
- Przetwarzanie dokumentów w formie elektronicznej;
- Analiza dokumentacji i danych systemowych;
Od Kandydatów oczekujemy:
- Min. dobrej znajomości j. angielskiego;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera;
- Dbałości o szczegóły;
- Dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów
Oferujemy:
- Pracę na projekcie od 3 do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane,
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport,
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi w stałych godzinach między 8-18.
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
