Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/08/2019.
Oferta wyróżniona

Młodszy Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

  • Codzienny kontakt z klientami w celu uzyskania wymaganej dokumentacji (telefonicznie, e-mailem);
  • Analiza kont klientów;
  • Przetwarzanie dokumentów w formie elektronicznej;
  • Analiza dokumentacji i danych systemowych;

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Min. dobrej znajomości j. angielskiego;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera;
  • Dbałości o szczegóły;
  • Dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów

 

Oferujemy:

  • Pracę na projekcie od 3 do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane,
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi w stałych godzinach między 8-18.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.

 

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki... swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja biurowa
do góry