Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przygotowanie i koordynacja uruchomienia oprogramowania do nadzoru materiału biologicznego w laboratoriach grupy ALAB oraz u Klientów Instytucjonalnych,
- konfiguracja bazy danych według potrzeb Użytkownika,
- szkolenie Użytkowników z zakresu obsługi oprogramowania,
- nadzór merytoryczny nad funkcjonującymi już instalacjami.
Aby efektywnie wykonywać pracę na tym stanowisku potrzebujesz:
- wykształcenie wyższe (biologia, biotechnologia, logistyka),
- doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
- zdolności komunikacyjne,
- znajomość środowiska pakietu Office,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Dodatkowym atutem będzie:
- prawo jazdy kat B,
- znajomość sytemu Laboratoryjnego "Centrum2".
W zamian za Twoje zaangażowanie i pracę oferujemy:
- pracę w zgranym i dynamicznym Zespole,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- kartę Multisport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz dla naszych współpracowników,
- możliwość rozwoju zawodowego dotyczącego poznawania nowych metod i technologii w wykonywaniu badań laboratoryjnych.