Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1138273
Dla towarzystwa ubezpieczeniowego, wchodzącego w skład międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie m.in. telefoniczna, e-mailowa i listowna obsługa klienta, obsługa rozmów przychodzących, dotyczących produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez Firmę, w tym o polisach ubezpieczeniowych i procedurze zgłaszania i rozpatrywania roszczeń, rejestracja i rozpatrywanie reklamacji, rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy, rejestrowanie notatek oraz dokonywanie zmian w systemach operacyjnych, a także tworzenie i aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
Od Kandydata wymagamy zaangażowania i umiejętności pracy z Klientem, zdolności szybkiego uczenia się, dobrej dykcji i znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office. Preferowane są osoby z wykształceniem wyższym lub w trakcie studiów, szczególnie z obszaru ekonomii, finansów lub ubezpieczeń.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na umowę o pracę na dwuletnie zastępstwo, pakiet benefitów, biuro w atrakcyjnej lokalizacji i pracę w renomowanej organizacji, z szeroką perspektywą biznesową na obszar ubezpieczeń i możliwościami rozwoju w tym sektorze.
Warszawa
NR REF.: 1138273
Dla towarzystwa ubezpieczeniowego, wchodzącego w skład międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie m.in. telefoniczna, e-mailowa i listowna obsługa klienta, obsługa rozmów przychodzących, dotyczących produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez Firmę, w tym o polisach ubezpieczeniowych i procedurze zgłaszania i rozpatrywania roszczeń, rejestracja i rozpatrywanie reklamacji, rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy, rejestrowanie notatek oraz dokonywanie zmian w systemach operacyjnych, a także tworzenie i aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
Od Kandydata wymagamy zaangażowania i umiejętności pracy z Klientem, zdolności szybkiego uczenia się, dobrej dykcji i znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office. Preferowane są osoby z wykształceniem wyższym lub w trakcie studiów, szczególnie z obszaru ekonomii, finansów lub ubezpieczeń.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na umowę o pracę na dwuletnie zastępstwo, pakiet benefitów, biuro w atrakcyjnej lokalizacji i pracę w renomowanej organizacji, z szeroką perspektywą biznesową na obszar ubezpieczeń i możliwościami rozwoju w tym sektorze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.