HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
Zarządzanie i rozwój relacji z restauracjami partnerskimi firmy
Renegocjacje ustaleń kontraktowych z restauracjami
Pozyskiwanie i zarządzanie budżetem marketingowym kontrahentów
Stałe komunikowanie się z przypisanymi klientami poprzez e-mail i telefon
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (Marketing, Sprzedaż)
Wykonywanie wszelkich prac zleconych przez Przełożonego.
Wymagania:
Dobra znajomość programu MS Office, w szczególności Excel
Język angielski na poziomie średniozaawansowanym
Umiejętność pracy w środowisku Google (Google Docs/Gmail)
Sumienność oraz dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
Praca od poniedziałku do piątku po 8h dziennie (w godzinach biurowych)
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie, będącej jednym z liderów w branży.