Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i szwedzkim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i szwedzkim
Warszawa
NR REF.: 1157459

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i szwedzkim

 Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i szwedzkim.

 Do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez dostarczanie pełnych informacji o oferowanych produktach oraz odpowiadanie na otrzymane zapytania i reklamacje. Ponadto do Twoich zadań będzie należeć prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja bazy danych, tworzenie prostych raportów oraz wspieranie innych członków zespołu.

 Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2) oraz języka szwedzkiego na poziomie komunikatywnym. Znajomość programów SAP i MS Excel będzie dodatkowym atutem. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby dobrze zorganizowane, lubiące kontakt z Klientem oraz dokładne.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku , dogodną lokalizację biura oraz możliwość pracy w trybie hybrydowym.

 Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij nam swoje CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry