Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki, włoski holenderski lub francuski

Warszawa, mazowieckie

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w dwóch językach: niemieckim, włoskim, holenderskim, francuskim, angielskim lub polskim.

  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, włoskiego, holenderskiego lub francuskiego;
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego lub angielskiego;
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Gotowości do pracy zmianowej,
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki... swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Finanse
do góry