Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/01/2018.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. hiszpański

Warszawa, mazowieckie

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie:

  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego;
  • Minimum dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Pracę w systemie zmianowym;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki... swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Internet / E-Commerce , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Call Center / Telemarketing
do góry