Opis stanowiska pracy
Wyzwania dla Ciebie...
- realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
- profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.
Dołącz do nas, jeżeli...
- posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
- jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
- jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
- charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
- potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
- posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
- chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie się samokształcisz,
- zarażasz pozytywną energią,
- posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
Oferujemy:
- wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
- motywacyjny system premiowy
- zatrudnienie przez Agencję Pośrednictwa Pracy (Randstad)
- świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas
- fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować
- realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy
- pracę w międzynarodowej organizacji
- możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta
- rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy
- elastyczne piątki, „godziny na urodziny”
- owocowe dni, chill roomy i dobrą kawę
Prezentacja firmy
Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Eur...
Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy transakcje dla ponad 230 tys. terminali POS, również dla klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. Akcje EVO Payments są notowane na giełdzie papierów wartościowych Nasdaq.
Jakość usług, różnorodność, komunikacja, współpraca, innowacyjność, dążenie do celu, uczciwość. Traktujemy je jak „firmowy GPS” – dzięki nim mamy pewność, że kierujemy się w dobrą stronę. Chcemy nadal być najbardziej zaufanym i innowacyjnym partnerem w branży płatności bezgotówkowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Bankowość, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse