#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Akceptanta

eService Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Wyzwania dla Ciebie...

  • realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
  • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.

Dołącz do nas, jeżeli...

  • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
  • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
  • jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
  • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
  • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
  • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
  • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie się samokształcisz,
  • zarażasz pozytywną energią,
  • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.

Oferujemy:

  • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
  • motywacyjny system premiowy
  • zatrudnienie przez Agencję Pośrednictwa Pracy (Randstad)
  • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas
  • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować
  • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy
  • pracę w międzynarodowej organizacji
  • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta
  • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy
  • elastyczne piątki, „godziny na urodziny”
  • owocowe dni, chill roomy i dobrą kawę

Prezentacja firmy

Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Eur... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Bankowość, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi