W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: cały regionNaszym Klientem jest stabilna firma z branży sanitarno - grzewczej, która w związku z rozwojem poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Kadr i Płac.
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych takich jak m.in. zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
- nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy.
- udział w naliczaniu list płac
- współpraca z ZUS w zakresie prowadzenia odpowiedniej dokumentacji dla pracowników i zleceniobiorców oraz dokonywanie comiesięcznych rozliczeń
- wsparcie w prowadzeniu ewidencji urlopowej, ważności badań lekarskich i szkoleń BHP
- sporządzanie raportów kadrowo-placowych i innych zlecanych przez przełożonego
- raportowanie zgodnie z wytycznymi przełożonego i standardami Grupy
- wykonywanie innych poleceń przełożonych
- realizowanie przyjętej przez Zarząd Polityki Jakości i wykonywanie zadań określonych w procedurach, procesach i instrukcjach Grupy
Wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego osób fizycznych
- język angielski na poziomie B1
- dokładność i skrupulatność w realizowaniu zadań
- zaangażowanie w podejściu do obowiązków
- komunikatywność i otwartość do współpracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu i dużej ilości zadań
- silna orientacja na realizację wyznaczonych celów
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia na wykonywania codziennych obowiązków
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatek urlopowy
- szkolenia