Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres zadań: - obsługa połączeń przychodzących od Klientów firmy - kompleksowa obsługa Klientów firmy w zakresie koordynacji pomocy medycznej - współpraca z usługodawcami oraz filiami firmy zlokalizowanymi w innych krajach
Oczekujemy: - znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 - dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka obcego na poziomie B1/B2 - otwartość, empatia oraz chęć niesienia pomocy - umiejętność organizacji pracy własnej - chęć do pracy w systemie zmianowym 24/7/365
Oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną z Klientem Adecco Poland - premie kwartalne, dodatkowe wynagrodzenie za pracę w godzinach nocnych i święta - benefity (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta żywieniowe, konkursy) - pracę w systemie zmianowym
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: MSA/11/17/waw1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?