Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Twoje zadania: • przygotowujesz raporty i analizy dotyczące funkcjonowania programu lojalnościowego oraz efektywności akcji promocyjnych, • odpowiadasz za definiowanie parametrów promocji lojalnościowych w systemie informatycznym, • odpowiadasz za segmentowanie i targetowanie klientów.
Doceniamy Cię za to, że: • masz roczne doświadczenie w pracy z dużą ilością danych liczbowych, • masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne, • bardzo dobrze znasz programy MS Excel i Access, • znasz SQL, • komunikujesz się w języku angielskim, • lubisz pracować w zespole.
Mamy dla Ciebie: • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy, • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym, • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować, • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Miejsca pracy:
Biuro w Warszawie, ul. Targowa 72
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?