Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/11/2019.

Młodszy Specjalista ds. Administracji z językiem włoskim (zespół OTC)

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf BPO Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień do dostawców;
  • wystawianie dokumentów logistycznych i faktur sprzedaży;
  • sporządzanie raportów finansowych;
  • administracja i kontrola danych w systemie;
  • ścisła współpraca z oddziałami firmy na świecie.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego i włoskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny;
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
  • dobra znajomość obsługi programu MS Excel;
  • dobra organizacja pracy;
  • skrupulatność;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • zorientowanie na pracę zespołową;
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
  • doświadczenie w pracy administracyjnej lub logistycznej;
  • umiejętność wystawiania faktur.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach;
  • wielokulturowe środowisko pracy;
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy;
  • możliwość korzystania na co dzień z języków obcych- porozumiewamy się w 13 językach;
  • świeże owoce w każdy piątek;
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy;
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym;
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej;
  • kartę Multisport;
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami;
  • środowisko pracy sprzyjające samorozwojowi i awansom w ramach naszej organizacji.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca BPO / outsourcing , Praca Obsługa klienta
do góry