Opis stanowiska pracy
Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, poszukuje do swojego zespołu Specjalistę do Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym.
Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami - udzielanie informacji na temat między innymi: statusu zamówienia, dostępności produktów, szczegółów dotyczących oferowanych produktów w sklepie internetowym, pomoc w wyborze produktów,
- dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego poprzez panel sklepowy (w większości opisy i zdjęcia są pobierane ze stron i katalogów producentów jednak dużym atutem będzie umiejętność tworzenia własnych unikalnych opisów oraz skalowanie zdjęć),
- aktualizację i drobne zmiany w produktach już dostępnych na stronie,
- kontakt z partnerami handlowymi.
Wymagania
Od kandydata oczekujemy:
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- dobrej organizacji pracy,
- dużym atutem będzie znajomość systemu IdoSell,
- mile widziana umiejętność tworzenia własnych opisów oraz skalowania zdjęć
- zdolności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- umiejętności pracy w zespole i dostosowywania się do różnych sytuacji,
Prezentacja firmy
Jesteśmy Firmą działającą na rynku produktów sportowych i fitness od 200...
Jesteśmy Firmą działającą na rynku produktów sportowych i fitness od 2002 roku. Specjalizujemy się głównie w produkcji i dystrybucji trampolin (batutów).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta