#

Specjalista Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

GOFIT Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, poszukuje do swojego zespołu Specjalistę do Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym.

Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami - udzielanie informacji na temat między innymi: statusu zamówienia, dostępności produktów, szczegółów dotyczących oferowanych produktów w sklepie internetowym, pomoc w wyborze produktów,
  • dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego poprzez panel sklepowy (w większości opisy i zdjęcia są pobierane ze stron i katalogów producentów jednak dużym atutem będzie umiejętność tworzenia własnych unikalnych opisów oraz skalowanie zdjęć),
  • aktualizację i drobne zmiany w produktach już dostępnych na stronie,
  • kontakt z partnerami handlowymi.

Wymagania

Od kandydata oczekujemy:

  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • dobrej organizacji pracy,
  • dużym atutem będzie znajomość systemu IdoSell,
  • mile widziana umiejętność tworzenia własnych opisów oraz skalowania zdjęć
  • zdolności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  •  umiejętności pracy w zespole i dostosowywania się do różnych sytuacji,

Prezentacja firmy

Jesteśmy Firmą działającą na rynku produktów sportowych i fitness od 200... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi