Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy księgowy do spraw finansowych Dziale Finansowo - Księgowym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księguje dokumenty w zakresie wydatków i dochodów, rozlicza wpłaty dochodów budżetowych
  • Wystawia dokumenty sprzedaży
  • Przygotowuje przelewy bankowe
  • Prowadzi kartoteki zużycia materiałów
  • Wystawia noty obciążeniowe dla pracowników
  • Prowadzi ewidencję i rozliczenia ZFŚS i PKZP
  • Przygotowuje dokumenty do przekazania do archiwum zakładowego


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu przy ul. św. Wojciecha 13 w Szczecinie, administracyjno-biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek przy ul. św. Wojciecha 13 częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na 2 piętrze budynku AP.


Długotrwała pozycja siedząca praca z dokumentami, stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze - połowa dobowego czasu pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu ZFŚS oraz podatku od osób fizycznych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz samodzielność
  • Umiejętność formułowania pism
  • Dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość programów finansowo-księgowych linii PROGMAN
  • Znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Szczecinie
    ul. św. Wojciecha 13
    70-410 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
    do góry