#

Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. zakupów

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. zakupów

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Obowiązki:
  • Identyfikacja potrzeb i poszukiwanie dostawców: współpraca z wewnętrznymi interesariuszami w celu zrozumienia ich wymagań i przełożenia ich na jasne specyfikacje; badanie rynku i identyfikacja potencjalnych dostawców, ocena ich możliwości, jakości i cen
  • Zarządzanie zapytaniami ofertowymi (RFx): opracowywanie i zarządzanie zapytaniami ofertowymi (RFP), zapytaniami o cenę (RFQ) i zapytaniami o informacje (RFI); analiza odpowiedzi dostawców, przeprowadzanie analiz porównawczych i rekomendowanie najodpowiedniejszych dostawców
  • Negocjacje i zawieranie umów: negocjowanie korzystnych cen, warunków i terminów z dostawcami; pomoc w sporządzaniu umów, dbając o zgodność z politykami firmy i przepisami prawa
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami: budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi dostawcami; monitorowanie wydajności dostawców, rozwiązywanie wszelkich problemów lub rozbieżności oraz identyfikowanie możliwości doskonalenia
  • Optymalizacja kosztów: ciągłe poszukiwanie możliwości obniżenia kosztów i poprawy efektywności procesu zakupowego; analiza schematów wydatków i identyfikacja potencjalnych obszarów oszczędności
  • Zgodność i raportowanie: zapewnienie zgodności ze wszystkimi odpowiednimi przepisami i politykami firmy; przygotowywanie i utrzymywanie dokładnych rejestrów wszystkich działań zakupowych; generowanie raportów na temat kluczowych wskaźników, takich jak oszczędności kosztów, wydajność dostawców i zgodność z umowami
  • Badanie rynku: bycie na bieżąco z trendami rynkowymi, wahaniami cen i nowymi technologiami istotnymi dla potrzeb zakupowych firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Logistyka, Zarządzanie Łańcuchem Dostaw lub pokrewne)
  • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel
  • Silne umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność prowadzenia/zarządzania projektami zakupowymi
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych aplikacji i systemów
  • Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły
  • Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
  • Mile widziane udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zakupami
  • Doświadczenie z systemami ERP (np. SAP, Oracle) będzie dodatkowym atutem
Oferta:
  • Umowa o pracę na cały etat do końca roku (ewentualne przedłużenie)
  • Wynagrodzenie: 5500-7000 zł brutto w zależności od doświadczenia
  • Start od zaraz
  • Dogodna lokalizacja blisko metra i PKP
  • Benefity: karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Praca hybrydowa po wdrożeniu (2 dni z domu)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi