Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Młodszy/a Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy/a Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego
Warszawa
NR REF.: 1118396

Dla naszego Klienta z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy/a Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego

Zadaniem na tym stanowisku będzie między innymi: opieka i doradztwo techniczne oraz utrzymywanie relacji z serwisami oraz klientami. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna także za koordynację działań z działami wewnętrznymi firmy, a także obszar administracyjny - kontrolę faktur czy zarządzanie procesem udzielania autoryzacji usług.

Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają minimum 1 rok doświadczenia w obszarze napraw mechanicznych samochodów lub na stanowisku doradcy technicznego. Kandydaci powinni posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym, a także posiadać znajomość obsługi MS Office (Word, Excel) w stopniu dobrym.
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, komunikatywną i chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej - aplikuj!

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, długofalową współpracę oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej.



Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry