Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2019.

Menedżer w Dziale Franczyzy ds. Marketingu

Warszawa, mazowieckie

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:
• odpowiadasz za dobór asortymentu do poszczególnych formatów sklepów,
• odpowiadasz za analizę asortymentu i badanie rynku,
• przygotowujesz raporty dotyczące sprzedaży,
• planujesz i estymujesz produkty,
• odpowiadasz za budowę planogramów, przygotowujesz i planujesz ułożenie produktów na półce.

Doceniamy Cię za to, że:
• masz doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz,
• znasz dobrze Excel,
• potrafisz prowadzić projekty,
• bardzo dobrze znasz ofertę asortymentu oraz producentów na rynku spożywczym,
• lubisz pracować w zespole,
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

Wymagania

Mamy dla Ciebie:
• pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
• szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
• ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
• zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
• wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
• pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.

Miejsca pracy:

  • Biuro w Warszawie, ul. Targowa 72
  • Prezentacja firmy

    Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i... supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.   Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    21/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas określony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Średnie ogólnokształcące
    Branża / kategoria:
    Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
    Zapisz ofertę
    do góry