Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Menedżer Procesów Zakupowych

Warszawa, mazowieckie

PwC Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Rola:

  • zarządzanie procesem zakupowym PTP z uwzględnieniem specyfiki i standardów firmy,
  • zarządzanie zespołem poprzez motywacje, wsparcie merytoryczne oraz promowanie rozwoju,
  • zapewnienie wysokiego poziomu realizacji zadań oraz jakości danych,
  • zarządzanie współpracą z innymi działami firmy,
  • zarządzanie bieżąca operacyjna współpracą oraz bazą dostawców,
  • analiza i optymalizacja procesów zakupowych,
  • wdrażanie zmian / optymalizacji mających na celu usprawnienie i poprawę efektywności realizowanych procesów,
  • ciągła praca nad poprawą wskaźników KPI,
  • sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych,
  • kontrola jakości procesów zakupowych,
  • szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych,
  • uczestnictwo w procesach przetargowych,
  • negocjacje warunków współpracy i zarządzanie relacjami z dostawcami.

Profil:

  • min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność wykonywania i analizy raportów,
  • doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów,
  • doświadczenie w procesach przetargowych i przygotowaniu umów o współpracy,
  • postawa proaktywna, nastawienie na realizację celów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • skrupulatność i pozytywne nastawienie,
  • otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
  • kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań.

Wymagania

Nasza oferta:

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
  • lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny
  • szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin
  • nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny

Prezentacja firmy

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze.... Korzystając z wiedzy i kwalifikacji blisko 169.000 pracowników w 158 krajach, budujemy relacje z klientami dzięki usługom świadczonym w oparciu o zasady najwyższej jakości, przejrzystości i uczciwości w działaniu. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 1700 specjalistów i kadry wspierającej w sześciu miastach: w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Analityka , Praca Kadra zarządzająca , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
Zapisz ofertę
do góry