Dla Naszego Klienta – prężnie rozwijającej się firmy weterynaryjnej, działającej zarówno na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Marketing Manager - weterynariaMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Opracowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej łączącej zarówno klasyczne formy komunikacji jak i szeroko rozumiany Digital oraz PR dla całej Spółki/kategorii/kanałów, uwzględniając specyfik 828 oraz B2C
- Tworzenie, budżetowanie, nadzór i egzekucja Planu Komunikacji Marketingowej, Master Planu Inicjatyw, Planów Medialnych, Planów PR oraz CSR dla poszczególnych kategorii wraz z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi
- Prowadzenie cyklicznych analiz ROI, sprzedaży, efektywności działań dla poszczególnych marek i całych kategorii oraz niezbędnych prognoz
- Bieżące zarządzanie oraz praca nad rozwojem zespołu, ustalenie krótko i długoterminowych celów i zadań, zarówno w obszarze tradycyjnego marketingu jak i digitalu. Stworzenie narzędzi oraz skutecznego systemu motywacji dla zespołu
- Rozumienie potrzeb konsumenta, analiza trendów, planowanie badan; WHO, WHAT, HOW
- Projektowanie i egzekucja pełnej Strategii Branding'owej (brand management),
- Śledzenie zmian i trendów w szeroko rozumianym warsztacie marketingowym, zwtaszcza w obszarach ,,design, ,,digital oraz ,,consumer behawiors
- Opracowywanie planów budowy stabilnie rosnącej pozycji produktów w segmencie Premium na rynku weterynaryjnym oraz konsumenckim
- Efektywna i selektywna współpraca z agencjami i domami mediowymi
- Aktywna kontrybucja w rozwój spółki w strategicznych dla firmy obszarach biznesowych jako członek Top Management Team
- Ekspertyza marketingowa na poziomie strategicznym dla startup'ów zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych finansowanych przez Spółkę
- Monitorowanie działań konkurencji (pojawianie się nowych produktów, śledzenie trendów rynku weterynaryjnego
Wymagania:
- Min 5-letniego doświadczenia na stanowisku Marketing Manager, Head of Marketing lub pokrewnym, popartego sukcesami
- Wykształcenie wyższe
- Min. dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem zarówno Produkt Managerów jak i zespołów Digital'owych
- Udokumentowanych osiągnięć w obszarach: Brand Management, Digital, mile widziane Trade Marketing
- Doświadczenie w tworzeniu i implementacji Strategii Marketingowej
- Bardzo dobrej znajomości branży zarówno konsumenckiej jak i B2B
- Doskonałej znajomości trendów, parametrów i narzędzi mierzących efektywność finansów i skuteczność podejmowanych działań
- Doświadczenia w zarzadzaniu projektami marketingowymi (offline i online) o zasięgu krajowym i zagranicznym
- Rozumienia potrzeb Trade Marketing'u i Sprzedaży w kanałach B2B i B2C.
- Doświadczenie w podejmowaniu strategicznych decyzji całej Firmy np. członek Top Management/ Leading Team, Zarząd
- Mile widziane doświadczenie w branży weterynaryjnej lub żywienia zwierząt
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Zdolności analityczne
Firma oferuje:
- Możliwość współtworzenia strategii marketingowej w spółce
- Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijającej się firmie w branży weterynaryjnej
- Bezpośrednia współpraca z Zarządem oraz współdecydowania o działania rozwojowych oraz strategicznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie, bonus roczny, samochód służbowy klasy premium oraz szereg innych benefitów
- Przyjazne środowisko pracy oraz atmosfera współpracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.