Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/05/2020.

Marketing Manager (F&B) - rekrutacja online

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, singapurskiej sieci restauracji prowadzimy projekt na stanowisko:

Wymagania

Nasz Klient oferuje:

Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,

Aktywny udział w procesie powstawania nowego brandu na polskim rynku F&B,

Możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania zespołu,

Przyjazną atmosferę pracy,

Stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów,

Wysoce samodzielne stanowisko i realny wpływ na kształt marki,

Sprawny proces rekrutacyjny.

 

Twoje zadania:

Zbudowanie świadomości nowej marki sieci restauracji na rynku F&B,

Planowanie i wdrażanie działań marketingowych i sprzedażowych w ramach powierzonego budżetu,

Zwiększenie sprzedaży i możliwości biznesowych m.in. poprzez szukanie przewag konkurencyjnych oraz strategie cenową,

Realizacja komunikacji marki w obszarze ATL i BTL,

Współpraca z Agencjami Kreatywnymi,

Raportowanie do COO.

 

Wymagania:

Min. 3- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży F&B,

Znajomość języka angielskiego na poziomie wysoce komunikatywnym,

Znajomość narzędzi marketingowych i social mediów,

Doświadczenie w organizowaniu eventów,

Komunikatywność, kreatywność oraz umiejętność negocjacji,

Umiejętność podejmowania decyzji.

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry