Reprezentujemy firmę z polskim kapitałem, która działa w branży sprzedaży aparaturury kontrolno-pomiarowej, laboratoryjnej i przemysłowej, dla której poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:
Marketing Manager - branża sprzedaży technicznejMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Będziesz samodzielnym managerem odpowiedzialnym za stworzenie działu marketingu i PR w firmie, która prowadziła do tej pory działania marketingowe na własną rękę.
Głównym celem tej roli jest koordynacja i pomoc w działaniach marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności firmy wraz z jej markami.
Kluczowe obszary odpowiedzialności i obowiązków
- Audyt obecnych procesów marketingowych
- Stworzenie krótko i długoterminowej strategii dla działań marketingowych i PR
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, która uzupełnia cele sprzedażowe i biznesowe oraz opracowywanie odpowiednich kampanii marketingowych, aby osiągnąć cele planu marketingowego
- Odpowiedzialność za komunikację cyfrową, w tym zawartość stron internetowych, filmy, biuletyny i blogi
- Realizacja codziennych zadań strategii mediów społecznościowych na zidentyfikowanych platformach cyfrowych (tj. LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube, Blogi itp.), w tym publikowanie treści
- Opracowanie i udoskonalenie strategii marketingu cyfrowego, aby osiągnąć cele marketingowe
- Strategiczne monitorowanie i raportowanie w odpowiednich mediach społecznościowych oraz sugerowanie ulepszeń
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania związane z SEO i współpracują z twórcami stron internetowych/treści
- Wspieranie i planowanie wydarzeń, reklamy i realizacji
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami materiałów reklamowych itp.
- Pomoc w tworzeniu narzędzi (prezentacja, broszura, referencje projektów itp.) dla zespołu sprzedaży
- Pomoc w planowaniu i zarządzaniu kampaniami uruchamiania nowych produktów
- Pomoc w koordynacji seminariów i targów, w tym budżetowanie, organizacja, tworzenie i wysyłanie zaproszeń
Wymagania:
- Ponad 3 lata doświadczenia w firmie z branży sprzedaży technicznej
- Doświadczenie w marketingu cyfrowym i mediach społecznościowych
- Bardzo dobry język angielski
- Znajomości programów Adobe Illustrator i Photoshop to plus
- Doświadczenie w pracy w elastycznym, wspieranym przez pracowników środowisku pracy, wraz z umiejętnościami obsługi komputera, w tym wymaganym pakietem MS Office (Word, Excel i PowerPoint)
- Wzorowej umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej oraz umiejętność łatwego dostosowania się do nowych wyzwań w rozwijającej się organizacji
- Aktywnego uczestniczenia w programach/inicjatywach firmowych, przestrzegania standardów zawodowych i jakościowych
Oferta pracodawcy:
- Możliwość stworzenia działu marketingu według własnego pomysłu
- Pełną swobodę działania
- Wsparcie pracowników z obsługiwanych zespołów
- Pełen pakiet benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.