#

Marketing Manager - branża sprzedaży technicznej - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

 

Reprezentujemy firmę z polskim kapitałem, która działa w branży sprzedaży aparaturury kontrolno-pomiarowej, laboratoryjnej i przemysłowej, dla której poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:

Marketing Manager - branża sprzedaży technicznejMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Będziesz samodzielnym managerem odpowiedzialnym za stworzenie działu marketingu i PR w firmie, która prowadziła do tej pory działania marketingowe na własną rękę.
Głównym celem tej roli jest koordynacja i pomoc w działaniach marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności firmy wraz z jej markami.
 
Kluczowe obszary odpowiedzialności i obowiązków
  • Audyt obecnych procesów marketingowych
  • Stworzenie krótko i długoterminowej strategii dla działań marketingowych i PR
  • Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, która uzupełnia cele sprzedażowe i biznesowe oraz opracowywanie odpowiednich kampanii marketingowych, aby osiągnąć cele planu marketingowego
  • Odpowiedzialność za komunikację cyfrową, w tym zawartość stron internetowych, filmy, biuletyny i blogi
  • Realizacja codziennych zadań strategii mediów społecznościowych na zidentyfikowanych platformach cyfrowych (tj. LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube, Blogi itp.), w tym publikowanie treści
  • Opracowanie i udoskonalenie strategii marketingu cyfrowego, aby osiągnąć cele marketingowe
  • Strategiczne monitorowanie i raportowanie w odpowiednich mediach społecznościowych oraz sugerowanie ulepszeń
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania związane z SEO i współpracują z twórcami stron internetowych/treści
  • Wspieranie i planowanie wydarzeń, reklamy i realizacji
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami materiałów reklamowych itp.
  • Pomoc w tworzeniu narzędzi (prezentacja, broszura, referencje projektów itp.) dla zespołu sprzedaży
  • Pomoc w planowaniu i zarządzaniu kampaniami uruchamiania nowych produktów 
  • Pomoc w koordynacji seminariów i targów, w tym budżetowanie, organizacja, tworzenie i wysyłanie zaproszeń
 
Wymagania:
  • Ponad 3 lata doświadczenia w firmie z branży sprzedaży technicznej
  • Doświadczenie w marketingu cyfrowym i mediach społecznościowych
  • Bardzo dobry język angielski
  • Znajomości programów Adobe Illustrator i Photoshop to plus
  • Doświadczenie w pracy w elastycznym, wspieranym przez pracowników środowisku pracy, wraz z umiejętnościami obsługi komputera, w tym wymaganym pakietem MS Office (Word, Excel i PowerPoint)
  • Wzorowej umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej oraz umiejętność łatwego dostosowania się do nowych wyzwań w rozwijającej się organizacji
  • Aktywnego uczestniczenia w programach/inicjatywach firmowych, przestrzegania standardów zawodowych i jakościowych

Oferta pracodawcy:

  • Możliwość stworzenia działu marketingu według własnego pomysłu
  • Pełną swobodę działania
  • Wsparcie pracowników z obsługiwanych zespołów
  • Pełen pakiet benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi