W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Market Team Lead with Hungarian
Miejsce pracy: KrakówFor our client, an international e-commerce company, due to the intensive development of the office in Krakow, we are looking for a person for the position of Market Team Lead (Hungarian Market).
Responsibilities:
- Monitoring and analysis of sales KPIs e.g. growth, revenue, profit margin and retention
- Optimization of online shop to drive sales and profitability
- Support in development of local pricing strategy
- Ongoing monitoring and analysis of trends and competition on the market
- Working with the logistic department and monitoring KPIs to meet delivery standards for customer experience
- Monitoring customer care performance figures to ensure best quality customer service
- Evaluation of sales promotions and other marketing activities
- Monitoring key metrics in online marketing channels
- Acting as a Team Lead for the local team members and task coordination
- Cooperation with central departments and other international zooplus offices
Requirements:
- Native Hungarian, English working proficiency
- Strength in analyzing business relevant KPIs and practical Excel knowledge
- Ability to interpret data, metrics, trends and draw conclusions
- At least 5 years of relevant work experience
- People management skills related to e.g. recruiting, personal development, performance feedback
- Very good communications skills and a positive attitude at daily work
- A strong quality consciousness, clear results focus and implementation skills
- Experience in e-commerce and online marketing would be an advantage
Benefits:
- Chance to become a part of dynamically growing international company,
- Training opportunities and professional development in e-commerce and other areas,
- Motivated multi-cultural teams and enjoyable work atmosphere,
- English and German language courses on company premises,
- Benefit package
- Fresh fruits and beverages, company events,
- Discount in zooplus shop,
- Central office location,
- Full time employment contract,
- Flexible working hours,
- Extra days off