Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma FMCG. Szukamy obecnie kandydata / kandydatki na stanowisko:
Market Intelligence ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Analiza danych i trendów rynkowych na podstawie danych wewnętrznych i zewnętrznych (AC NIelsen, dane odsprzedażowe od dytrybutorów/retailerów typu Żabka, carrefour, JMD),
Opracowanie rekomendacji biznesowych w oparciu o dane,
Przygotowanie raportów i ich prezentacja na potrzeby Zarządu i Senior Managerów (Sprzedaż, Trade-marketing, Marketing),
Analiza sytuacji rynkowej marek firmy, identyfikacja szans i zagrożeń, idealnie proponowanie głębszych insightów,
Ewaluacja aktywności promo marek,
Bieżąca współpraca z działami sprzedaży i marketingu,
Odpowiedzialność za bieżącą współpracę z agencjami zewnętrznymi.
Wymagania:
Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w obszarze analiz / insightów biznesowych,
Doświadczenie w prezentowaniu danych i rekomendacji przed Top Managementem, również międzynarodowym,
Znajomość systemów AC NIelsen,
Co najmniej dobra (a preferowana bardzo dobra) znajomość języka angielskiego,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (umiejętność dopasowania stylu komunikacji do rozmówcy),
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie,
Pracę w przyjaznym otoczeniu biznesowym
Atrakcyjne warunki pracy,
Pracę hybrydową.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.