Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/01/2019.
Oferta wyróżniona

Managing Director (eCommerce / Hospitality)

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest  platforma eCommerce, działająca na polskim rynku ponad 5 lat. Obecnie należy do globalnej grupy portali zrzeszających oferty turystyczne z całego świata. W Polsce zespól liczy ok. 100 osób i składa się głównie z zespołów handlowych  (B2B), oraz customer service.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Managing Director, która odpowiadać będzie za operacyjne zarządzanie zespołem, stworzenie i realizację długofalowej strategii rozwoju platformy w Polsce, zwiększenie wyników sprzedaży i rozpoznawalności marki, raportowanie do CEO odpowiedzialnego za region oraz Centrali w Wielkiej Brytanii.

 

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • min. 5 lat w zarządzaniu organizacjami, szczególnie w biznesach eCommerce,
  • min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołami sprzedaży (B2B),
  • mile widziana znajomość branży hospitality,
  • sukcesy w podnoszeniu wskaźników biznesowych, t.j.  EBITDA,
  • wysoce rozwinięte zdolności menagerskie - zdolności przywódcze, umiejętność bycia liderem, motywatorem oraz mentorem dla zespołow,
  • kompetencje strategiczne, myślenie długofalowe,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowych strukturach - konieczna biegła znajomość języka angielskiego. 


Nasz Klient oferuje:

  • rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym środowisku,
  • dużą autonomię w działaniu operacyjnym na rynku Polskim
  • możliwość przejęcia części udziałow społki,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, część prowizyjna uzależnina od osiąganych wyników biznesowych,
  • pracę w centrum Warszawy
  • atrakcyjny pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe doktoranckie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry