W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager Planowania Dostaw (SCM Manager)
Miejsce pracy: KatowiceWe współpracy z międzynarodową organizacją będącą rynkowym liderem w zakresie dystrybucji części zamiennych i akcesoriów przeznaczonych do pojazdów, poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Managera nowo zbudowanego i sukcesywnie rozwijanego zespołu planistów.
Osoba na stanowisku, wraz z zespołem, będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację dostaw zgodnie z celami i planami ustalonymi z regionalnymi Managerami SI&OP we współpracy z dostawcami w całym regionie (Europa).
Główne zadania na stanowisku:
- koordynacja i zarządzanie strukturą odpowiedzialną za planowanie i realizację zamówień (Team Leaderowie i zespoły operacyjne),
- monitoring i analiza KPI celem identyfikowania "wąskich gardeł" i słabych punktów w procesie. Planowanie aktywności nacelowanych na ich eliminację,
- współpraca z SI&OP managerami celem optymalizacji procesu planowania i realizacji dostaw,
- zapewnianie utrzymywania i rozwijania jakościowych relacji z portfolio dostawców,
- monitoring poziomu realizacji wskaźników przez zespół. Zarządzanie obłożeniem pracą.
Requirements:
- zrozumienie procesów w ramach łańcucha dostaw potwierdzone adekwatnym doświadczeniem,
- doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem,
- biegły poziom języka angielskiego,
- znajomość technik i narzędzi istotnych w procesie planowania zapasów i dostaw,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku z dużą ekspozycją na kontakty biznesowe.
Benefits:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur firmy z sektora dystrybucyjnego,
- realny wpływ na kształt i przebieg procesów w łańcuchu dostaw,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji,
- dostep do pracy zdalnej (model hybrydowy).