Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Manager Kliniki

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Manager Kliniki
Warszawa
NR REF.: 1119139

Dla naszego klienta kliniki medycyny estetycznej poszukujemy:

Manager Kliniki

Zakres obowiązków:
• Organizacja i zarządzanie Kliniką oraz współpraca z Zarządem spółki
• Planowanie harmonogramów lekarzy i personelu
• Monitorowanie listy płac, urlopów oraz umów
• Zarządzanie sprzedażą / inicjatywy sprzedażowe
• Rozwój nowych produktów we współpracy z lekarzami i personelem
• Organizacja i zarządzanie relacjami z klientami
• Nadzór nad finansami we współpracy z firmą księgową
• Współpraca z innymi działami kliniki

Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży medycznej
• Umiejętność zarządzania, motywowania i organizacji pracy zespołu
• Samodzielność
• Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Nasz klient oferuje:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace
• Pracę w przyjaznej atmosferze
• Darmowe zabiegi kosmetyczne
• Możliwość rozwoju zawodowego

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry