Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Manager Działu Zakupów

Miejsce pracy: Kraków
6-20-64542-1

Naszym Klientem jest firma z branży Logistycznej, która w Krakowie posiada swoje centrum usług wspólnych. W związku z rozwojem istniejących struktur poszukujemy osoby na stanowisko Managera Działu Zakupów.

Obowiązki:
- Zarządzane działem zakupów w organizacji
- Koordynacja współpracy z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
- Pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
- Rozwijanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z dostawcami/ partnerami biznesowymi
- Realizacja procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami zakupowymi
- Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej dla powierzonego obszaru
- Analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców
- Zarządzanie zespołem (bieżące wsparcie oraz rozwój, udział w rekrutacjach)
- Zarządzanie budżetem działu
- Opracowanie strategii automatyzacji procesu zakupowego

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane handel, logistyka)
- 4-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia, w tym min. 2 lata pracy na stanowisku zarządzającym w zakresie zarządzania procesami zakupowymi
- Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań
- Odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość systemów ERP oraz pakietu MS Office

Korzyści:
- współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- opieka medyczna (Lux Med)
- szeroko rozbudowana kafeteria
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi