Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager Działu Zakupów

Miejsce pracy: Kraków
6-20-64542-1

Naszym Klientem jest firma z branży Logistycznej, która w Krakowie posiada swoje centrum usług wspólnych. W związku z rozwojem istniejących struktur poszukujemy osoby na stanowisko Managera Działu Zakupów.

Obowiązki:
- Zarządzane działem zakupów w organizacji
- Koordynacja współpracy z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
- Pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
- Rozwijanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z dostawcami/ partnerami biznesowymi
- Realizacja procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami zakupowymi
- Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej dla powierzonego obszaru
- Analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców
- Zarządzanie zespołem (bieżące wsparcie oraz rozwój, udział w rekrutacjach)
- Zarządzanie budżetem działu
- Opracowanie strategii automatyzacji procesu zakupowego

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane handel, logistyka)
- 4-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia, w tym min. 2 lata pracy na stanowisku zarządzającym w zakresie zarządzania procesami zakupowymi
- Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań
- Odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość systemów ERP oraz pakietu MS Office

Korzyści:
- współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- opieka medyczna (Lux Med)
- szeroko rozbudowana kafeteria
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi