
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager Działu Zakupów
Miejsce pracy: KrakówNaszym Klientem jest firma z branży Logistycznej, która w Krakowie posiada swoje centrum usług wspólnych. W związku z rozwojem istniejących struktur poszukujemy osoby na stanowisko Managera Działu Zakupów.
Obowiązki:
- Zarządzane działem zakupów w organizacji
- Koordynacja współpracy z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
- Pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
- Rozwijanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z dostawcami/ partnerami biznesowymi
- Realizacja procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami zakupowymi
- Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej dla powierzonego obszaru
- Analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców
- Zarządzanie zespołem (bieżące wsparcie oraz rozwój, udział w rekrutacjach)
- Zarządzanie budżetem działu
- Opracowanie strategii automatyzacji procesu zakupowego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane handel, logistyka)
- 4-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia, w tym min. 2 lata pracy na stanowisku zarządzającym w zakresie zarządzania procesami zakupowymi
- Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań
- Odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość systemów ERP oraz pakietu MS Office
Korzyści:
- współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- opieka medyczna (Lux Med)
- szeroko rozbudowana kafeteria
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna
