#

Manager ds. strategii mediów

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager ds. strategii mediów

Miejsce pracy: Katowice
7-19-66807-1

Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży handlowej, poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko w organizacji:

Managera ds. strategii mediów (praca hybrydowa)

Zakres zadań:
- tworzenie oraz realizowanie strategii mediowej firmy,
- budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z dostawcami mediów,
- negocjowanie oraz zakup mediów,
- przygotowywanie umów i prowadzenie przetargów,
- zarządzanie projektami oraz budżetem mediowym,
- współpraca z pozostałymi zespołami w organizacji.

Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu (prowadzeniu projektów, kampanii mediowych, zarządzaniu budżetem, negocjacjach, współpracy z domami mediowymi),
- bardzo dobra praktyczna znajomość rynku mediowego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 – warunek konieczny),
- preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, komunikacja i pokrewne),
- znajomość pakietu MS Office, mile widziana praktyczna znajomość Power BI,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne i organizacyjne.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pierwsza umowa na 1 rok, kolejna na czas nieokreślony),
- hybrydowy oraz zadaniowy system czasu pracy (2 dni praca zdalna, 3 dni praca w katowickim biurze firmy),
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów międzynarodowych,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, lekcje języka angielskiego).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi