#

Manager ds. sprzętu i sklepowych systemów POS

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager ds. sprzętu i sklepowych systemów POS

Miejsce pracy: Katowice
7-24-59820

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Managera ds. sprzętu i sklepowych systemów POS

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki:
- usprawnianie systemów sklepowych i elektronicznych, aplikacji mobilnych i urządzeń
- optymalizowanie procesów sprzedaży, aby wzmocnić produktywność pracy w sklepach
- tworzenie oraz wdrażanie materiałów szkoleniowych i standardów pracy
- wsparcie dla nowo otwartych sklepów w zakresie wyboru, zakupu i uruchomienia systemów
- współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu do sklepów oraz kooperacja z wewnętrznymi działami firmy

Wymagania:
- min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe oraz praktyczna wiedza w obszarze rozwoju systemów i aplikacji
- doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów sprzedaży poprzez dobór odpowiednich systemów, aplikacji i narzędzi
- doświadczenie w branży retail, będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w centrali firmy w Katowicach oraz podróży służbowych na terenie kraju (20% czasu pracy)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- wykształcenie wyższe
- znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- wysoko rozwinięte zdolności analityczna oraz interpersonalne

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów
- konkurencyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi