Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Managera ds. sprzętu i sklepowych systemów POS
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
- usprawnianie systemów sklepowych i elektronicznych, aplikacji mobilnych i urządzeń
- optymalizowanie procesów sprzedaży, aby wzmocnić produktywność pracy w sklepach
- tworzenie oraz wdrażanie materiałów szkoleniowych i standardów pracy
- wsparcie dla nowo otwartych sklepów w zakresie wyboru, zakupu i uruchomienia systemów
- współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu do sklepów oraz kooperacja z wewnętrznymi działami firmy
Wymagania:
- min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe oraz praktyczna wiedza w obszarze rozwoju systemów i aplikacji
- doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów sprzedaży poprzez dobór odpowiednich systemów, aplikacji i narzędzi
- doświadczenie w branży retail, będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w centrali firmy w Katowicach oraz podróży służbowych na terenie kraju (20% czasu pracy)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- wykształcenie wyższe
- znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- wysoko rozwinięte zdolności analityczna oraz interpersonalne
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów
- konkurencyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży. Rozwiń