W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager ds. rozwoju e-commerce
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego Klienta, bardzo rozpoznawalej marki o zasięgu polskim i zagranicznym poszukujemy ciekawych kandydatów na stanowisko Managera ds. rozwoju e-commerce
Zadania
-Kształtowanie strategii sprzedażowej i polityki rozwoju w kanałach e-commerce;
-Zarządzanie sklepem internetowym;
-Budowanie skutecznego zespołu e-commerce w strukturach firmy
-Tworzenie/ współtworzenie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej;
-Ścisła współpraca z programistami, grafikami oraz specjalistami SEO, SEM, Google ADS;
-Monitorowanie i optymalizacja wszystkich prowadzonych działań;
-Współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy z zakresu prowadzonych działań;
-Stała analiza rynku, konkurencji oraz mierzenia skuteczności podjętych działań;
-Cykliczne raportowanie wyników postępów wdrażania/rozwoju do Zarządu.
Wymagania:
-Min. 5 letnie doświadczenie poparte sukcesami na stanowisku osoby pracującej w projektach e-commerce:
-Ekspercką wiedzę z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego:
-Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-Doświadczenie menedżerskie, poparte sukcesami w rozwoju zespołu e-commerce;
-Praktyczne rozumienie mechanizmów oraz znajomość dobrych praktyk i nowych trendów w e-commerce;
-Praktyczną wiedzę w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetów kosztowych podległego obszaru;
-Zdolność realistycznej oceny sytuacji;
-Zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań;
-Wykształcenie wyższe.
Korzyści:
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B:
-Dla osób spoza Łodzi- pakiet relokacyjny/mieszkanie w Łodzi;
-Auto służbowe;
-Korzystne warunki finansowe;
-Niezbędne narzędzia pracy;
-Pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny PZU;
-Pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
-Miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje;
-Możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty.