Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy z branży farmaceutycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager ds. Rejestracji (branża farmaceutyczna)
Miejsce pracy: WarszawaMiejsce pracy: home office
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wybór i nawiązanie współpracy z Producentami produktów leczniczych OTC i wyrobów medycznych, negocjowanie umów handlowych i cen,
- Zarządzanie procesem rejestracji, w tym nadzór nad pełną dokumentacją produktową,
- Elektroniczne zgłaszanie, powiadamianie oraz stały kontakt z organami regulacyjnymi, m.in. URPL i WMiPB oraz Głównym Inspektoratem Farmaceutycznym (GIF),
- Przygotowywanie lub przeformatowanie dokumentacji eCTD, VNees i NeeS oraz doradztwo pod kątem ewentualnych wymagań dla poszczególnych krajów,
- Nadzór merytoryczny nad formą i treścią druków informacyjnych produktów i wyrobów medycznych,
- Audyt producentów i linii produkcyjnych oraz raportowanie do przełożonych,
- Doradztwo i nadzór nad znakowaniem opakowania w zakresie informacji obowiązkowych, dobrowolnych, oświadczeń zdrowotnych i bezpieczeństwa.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Minimum 3-letniego doświadczenia w rozwoju jak i rejestracji produktów
- leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków,
- Dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny,
- Umiejętności prowadzania negocjacji handlowych,
- Doskonale rozwiniętych zdolności analitycznych,
- Bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office,
- Doskonałej znajomość branży farmaceutycznej, producentów z Europy i potencjału rynku,
- Umiejętności budowania relacji biznesowych.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Możliwość pracy zdalnej z wizytą w centrali firmy na Śląsku raz w tygodniu,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy,
- Dużą niezależność, otwartą komunikację,
- Przyjazną atmosferę i duże możliwości rozwoju zawodowego oraz możliwość bezpośredniego uczestnictwa w rozwoju rozpoznawalnej marki.