Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Manager biura zarządu (m/k)

Miejsce pracy: Środa Wielkopolska, Września, Jarocin, Śrem
Obowiązki:
  • współpraca z zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej biura zarządu/sekretariatu spółki,
  • wsparcie zarządu w bieżących zadaniach,
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy zarządem grupy kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w spółce,
  • organizacja pracy biura zarządu spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce (w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie),
  • obsługa korporacyjna spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń zarządu, rady nadzorczej oraz posiedzeń walnego zgromadzenia,
  • przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby zarządu,
  • tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę spółki,
  • zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • odpowiedzialność za wizerunek spółki na rynku, akcjonariuszy oraz pracowników (employer branding).

Wymagania:
  • doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu,
  • wykształcenie wyższe,
  • dużym atutem będzie wykształcenie prawnicze lub wiedza z zakresu przygotowywanie pism, dokumentów,
  • znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie Excel oraz PowerPoint,
  • czynne prawo jazdy kat. B., wysokie kompetencje organizacyjne, gotowość do podjęcia inicjatywy, profesjonalizm w działaniu.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wsparte systemem premiowym,
  • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym),
  • konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach szkoleniowych,
  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi