Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Manager biura zarządu (m/k)
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska, Września, Jarocin, ŚremObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- współpraca z zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej biura zarządu/sekretariatu spółki,
- wsparcie zarządu w bieżących zadaniach,
- ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy zarządem grupy kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w spółce,
- organizacja pracy biura zarządu spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
- nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce (w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie),
- obsługa korporacyjna spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń zarządu, rady nadzorczej oraz posiedzeń walnego zgromadzenia,
- przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby zarządu,
- tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę spółki,
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- odpowiedzialność za wizerunek spółki na rynku, akcjonariuszy oraz pracowników (employer branding).
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu,
- wykształcenie wyższe,
- dużym atutem będzie wykształcenie prawnicze lub wiedza z zakresu przygotowywanie pism, dokumentów,
- znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie Excel oraz PowerPoint,
- czynne prawo jazdy kat. B., wysokie kompetencje organizacyjne, gotowość do podjęcia inicjatywy, profesjonalizm w działaniu.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta,
- atrakcyjne wynagrodzenie wsparte systemem premiowym,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym),
- konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach szkoleniowych,
- stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.