Mailowa obsługa Klienta w j. niemieckim
Miejsce pracy: WarszawaJeśli znasz język niemiecki i lepiej czujesz się w kontakcie mailowym, mamy idealną opcję dla Ciebie!
Z nami bez problemu połączysz studia i inne zajęcia, ponieważ oferujemy elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb. Doświadczenie nie jest istotne - jesteśmy po to aby umożliwić Ci rozwój.
Czym będziesz się zajmować:
- Mailową obsługą klienta w języku niemieckim,
- Aktualizacją zamówień prasy,
- Wprowadzaniem danych do systemu,
- Rozpatrywaniem i udzielaniem pisemnych odpowiedzi na reklamacje.
Czego oczekujemy:
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2,
- Chęci do pracy, rzetelności
- Dyspozycyjności do pracy min. 80 godzin w miesiącu,
- Dobrej obsługi komputera i podstawowych narzędzi systemowych.
Oferujemy:
- pracę dla prestiżowego klienta z branży wydawniczej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji języka poprzez stały kontakt mailowy z klientami niemieckojęzycznymi,
- pełne przeszkolenie i wdrożenie do pracy na systemie SAP,
- przyjazne warunki pracy w komfortowym biurze na Mokotowie,
- ciekawe wyzwania i szkolenia prowadzone przez naszych trenerów,
- stabilne zatrudnienie,
- udział w rekrutacjach wewnętrznych umożliwiających awans,
- elastyczny grafik (projekt pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-22),
- benefity pozapłacowe (karta Multisport),
- niepowtarzalną atmosferę pracy.