Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/10/2018.

Logistics and Sales Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Logistics and Sales Assistant
Warszawa
NR REF.: 1110039



Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektronicznej, poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6 miesięcy z możliwością nawiązania stałej współpracy na stanowisku Asystenta ds. Logistyki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami firmy, wprowadzanie danych do systemu SAP, segregowanie i kontrolę obiegu dokumentów oraz bieżące wsparcie pracowników działu. Poszukujemy kandydatów mających za sobą pierwsze doświadczenia w dziale obsługi klienta lub logistyce, komunikujących się płynnie w języku angielskim (poziom min. B1), posiadających praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
Szukamy osób inteligentnych o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych. Nasz Klient oferuje pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry