Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/06/2018.

Logistic Service Center Manager

Polska Centralna, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Logistic Service Center Manager
Polska Centralna
NR REF.: 1106440

Our Client is an international production company, global leader in packaging market. Currently we are looking for Logistics Service Center Manager for them. Place of work – Central Poland.

Logistics Service Center Manager will be responsible for ensuring resources are scheduled to meet internal and external customer service for on time and in full delivery. You will closely co-operate with logistics sourcing, logistics service providers and local business to create visibility and improve logistics costs and service level. It will be your responsibility to manage the team to exceed customers’ expectations and achieve the best efficiency of logistics and warehouse operations. You will develop the dispatching process, tools, and competences, and implement improvements according to company and market best practice.

Ideal candidate should have leading dispatching operations and managing teams in international environment. We need an experienced manager with working knowledge of warehousing operations and about logistics processes for land and sea transport. Alongside this you need to have experience with negotiations with customer and/or suppliers, ability to lead and motivate a diverse group of skilled employees in global environment. MS Office, SAP, Fenix systems knowledge preferred and English is a must.

If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
Zapisz ofertę
do góry