Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/06/2019.

Opis stanowiska pracy

Liquidity SME
Warszawa
NR REF.: 1116608


Your new company
The company offers international banking services, working across some of the world's most dynamic markets including Asia, Africa and the Middle East.

Your new role
  • Business validation of end-to-end vendor platform implementation solution design encompasses data, calculation, and analytical layer.
  • Validation of functionalities in order to fully meet the requirements. Follow up on the gaps (data/calculation), if applicable, until closure.
  • Define calculation configuration design as well as establishment of adequate governance framework to ensure standardisation of methodology implementation in the platform.
  • Provide inputs to overall platform delivery roadmap.
  • Communication management in adherence to agreed communication framework.

What you'll need to succeed
  • 5+ years of experience in implementing Liquidity (internal and regulatory) methodology and reporting in Balance Sheet Management software solution.
  • Experience in Treasury implementation project as functional consultant capacity in Tier 1 Bank is preferred.
  • Experience in change or project management/coordination.
  • Professional certificate in CFA/FRM is an added advantage.
  • People management experience at developing talent and providing guidance is an added advantage.
  • Excellent written and verbal communication in English.
  • Strong analytical and problem solving skill, positive attitude, and highly driven in fast paced environment.
  • Successful Candidate will participate in comprehensive 2-week structured training program which will equip the Candidate with required knowledge to successfully execute their assigned scope of work.

What you'll get in return
An opportunity to work in an international welcoming environment.
Competitive salary and attractive benefit package.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Bankowość
do góry