Opis stanowiska pracy
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Lider ds. kadr i płac.
Jeśli masz doświadczenie w obszarze administracji kadrowo-płacowej, dobrze znasz przepisy prawa pracy i lubisz pracę z ludźmi- zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy: ul. Złota 71, 62-800 Kalisz
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Koordynowanie procesów związanych z zatrudnianiem pracowników, sporządzaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych
- Monitorowanie prawidłowego przebiegu procesów związanych z wypowiedzeniem umów o pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Koordynowanie poprawności naliczania wynagrodzeń
- Weryfikacja oraz rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich oraz urlopów
- Nadzór oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z rozporządzeniem oraz ustawą o ochronie danych osobowych
- Koordynacja prawidłowego przygotowywania i terminowego przekazywania deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON
- Utrzymywanie bieżącej współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS, GIODO, PIP, PFRON
- Weryfikacja poprawności danych w systemie kadrowo-płacowym oraz ich bieżąca aktualizacja
- Monitorowanie poprawności systemu rejestracji czasu pracy
- Weryfikacja poprawności i prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami
- Koordynacja dokumentacji związanej z benefitami pracowniczymi
- Monitorowanie oraz rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji (absencji chorobowych i innych)
Wymagania
WYMAGANIA:
- Min. 5 letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu płac i kadr w firmie produkcyjnej
- Doskonała znajomość prawa pracy i ustawy o ubezpieczeniach społecznych
- Znajomość przepisów dotyczących zatrudniania obcokrajowców, czasu pracy kierowców oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych
- Doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu
- Rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
- Biegła znajomość MS Office (w szczególności Excel)
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Asseco Softlab
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
- Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Dodatkowe benefity (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Prezentacja firmy
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na począt...
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na początku lat 90. w Kaliszu.
Od samego początku działalności firma zajmuje się produkcją i sprzedażą rolet zewnętrznych, a intensywny rozwój i nakłady inwestycyjne pozwoliły jej stać się jednym z wiodących producentów w Polsce. Zakup nowoczesnych maszyn i technologii do produkcji rolet umożliwił oferowanie klientom wysokiej jakości produktów.
Aktualnie firma PORTOS posiada powierzchnię 45 000 m2, która obejmuje siedzibę firmy w Kaliszu, hale produkcyjne oraz przestrzeń magazynową. W 2017 roku w miejscowości Kuchary został wybudowany nowy obiekt o łącznej powierzchni 68 000m2, łączący hale produkcyjne, magazyny i przestrzeń biurową.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja