Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Lektor języka angielskiego
Kraków
NR REF.: 1123621

Dla naszych klienta w Krakowie poszukujemy obecnie nauczyciela w biegłym językiem angielskim.

Do zadań pracowników należeć będzie poprowadzenie kursów języka angielskiego dla pracowników korporacji.

Poszukujemy kandydatów z wyższym wykształceniem lub w trakcie studiów, z biegłą znajomością języka angielskiego – poziom C1-C2. Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne. Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem.

Nasi Klienci oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku, dogodne warunki pracy oraz udział w ciekawych projektach.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry