Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/08/2019.

Opis stanowiska pracy

Leasing Manager industrial
Warszawa
NR REF.: 1125786

Twoja następna firma
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała dla właściciela/inwestora nieruchomości komercyjnych, który rozwija nowe portfolio obiektów logistycznych w Polsce i zarazem nową linię biznesową, dedykowaną budowaniu obiektów (Development), bądź analizowaniu i kupowaniu obiektów (Investment), następnie komercjalizacji (Leasing) i zarządzaniu.


Twoje następne stanowisko
Osoba, która obejmie stanowisko Leasing Managera, będzie odpowiedzialna za proces komercjalizacji i rekomercjalizacji portfolio obiektów logistyczno-magazynowych, poprzez silne budowanie relacji z potencjalnymi Klientami-Najemcami centralnie i w regionach (głównie zachód i południe). Stanowisko to nastawione będzie na Business Development, budowanie marki firmy i jej nowych produktów (np. SBU), budowanie bazy firm i aktywne ich kontaktowanie, badanie potrzeb Klientów. Ponadto, do zadań tej osoby będzie należeć: wspieranie kampanii marketingowych, organizowanie spotkań oraz aktualizowanie baz danych w zakresie podjętych działań, uczestniczenie w spotkaniach mających na celu zaprezentowanie dostępnej powierzchni potencjalnym Najemcom, tworzenie budżetów, koordynowanie współpracy z zewnętrznymi agentami. Osoba ta będzie także współpracować przy uzgadnianiu planów powierzchni, opracowaniu projektów dla Najemców i prac wykończeniowych z działem technicznym.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Szukamy osoby z kilkuletnim doświadczeniem w wynajmie projektów logistyczno-magazynowych, zarówno po stronie agencji nieruchomości, jak i właściciela, ze znajomością rynku potencjalnych Najemców, która chciałaby zaangażować się w rozwijanie nowej linii biznesowej po stronie międzynarodowego funduszu inwestycyjnego. Osobę na stanowisku Leasing Managera powinno cechować przedsiębiorcze podejście, umiejętność budowania i utrzymywania relacji, podejście pro-klienckie, umiejętność negocjacji, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Kandydat powinien posiadać także praktyczne umiejętności w zakresie obsługi pakietu MS Office, posługiwać się językiem angielskim na poziomie biznesowym.


Co zyskujesz?
W zamian zatrudniona osoba otrzyma atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku po stronie właściciela, możliwość budowania nowej linii biznesowej, której będzie twarzą, niezależność w działaniu, szanse rozwoju zawodowego, możliwość pracy z liderami w sektorze rynku magazynowego. Ponadto, Kandydat otrzyma także niezbędne narzędzia pracy, pakiet benefitów, atrakcyjny system bonusowy, możliwość pracy home office.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja ukierunkowana jest na poszukiwanie pracowników będących fachowcami w... budownictwie i nieruchomościach. W sektorze budowlanym znajdziemy dla Państwa najlepszych specjalistów z dziedziny: architektury, projektowania, budownictwa lądowego i wodnego, doradztwa inżynieryjnego, energetyki, inżynierii środowiska, nafty i gazu, produkcji oraz dystrybucji materiałów budowlanych.
Natomiast na rynku nieruchomości prowadzimy rekrutację w sektorze usług deweloperskich i doradczych. Poszukujemy najlepszych kandydatów na specjalistów od wyceny, sprzedaży, leasingu i zarządzania nieruchomościami.
Jesteśmy jednostką najdłużej działającą na polu rekrutacji w sektorze budownictwa i nieruchomości w Polsce. Możemy pochwalić się sukcesami w realizacji różnorodnych projektów w wąsko wyspecjalizowanych obszarach. N asi Klienci mogą liczyć na sprawne działania rekrutacyjne oraz fachowe doradztwo.
Obszerna baza kandydatów oraz bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami pozwalają nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Dywizja HAYS Construction & Property to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Budownictwo / Praca na budowie
do góry