Lead Generation Specialist - Social Selling
Miejsce pracy: WarszawaNasza firma to międzynarodowy start-up, który zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii w pracy farmaceutów, a dzięki narzędziom znajdującym się w naszej ofercie wspiera transformację cyfrową zawodu.
Poszukujemy farmaceutów, którzy podejmą się pracy polegającej na generowaniu leadów w kanałach social media. Jest to stanowisko, na którym będziesz miał/-a bezpośredni kontakt z przyszłymi i obecnymi klientami. Podczas gdy siedziba firmy znajduje się w Warszawie, nasi potencjalni klienci znajdują się w różnych krajach. Twoim podstawowym narzędziem i środowiskiem pracy będą kanały social media. To od Twojej pomysłowości i kreatywności będzie zależeć sposób znalezienia potencjalnych klientów. Na pewno będziesz miał/-a okazję nawiązać sporo nowych znajomości z farmaceutami z całego Świata.
Potrzebujemy osoby pewnej siebie, zmotywowanej na osiąganie celów, pozytywnej, która nie boi się trudnej pracy. Na początek zapewniamy elastyczny grafik i miejsce pracy, jednak chcielibyśmy żebyś pracował/-a nie mniej niż 20h tygodniowo. Stanowisko z czasem może przekształcić się w pełnoetatowe.
Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem, prześlij swoje CV za pomocą formularza na stronie.
Nasze wymagania
- Wykształcenie farmaceutyczne (mgr farmacji)
- Wcześniejsze doświadczenie w kontaktach sprzedażowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, w mowie i piśmie, w tym możliwość tworzenia treści dla potencjalnych klientów, które wzbudzą ich zainteresowanie i zaowocują sprzedażą
- Wysoki poziom profesjonalizmu połączony z asertywnością
- Doświadczenie w użytkowaniu CRM
- Orientacja na wyniki i wytrwałość
- Wielozadaniowość
- Dobra znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego.
Oferujemy
- Możliwość pracy z domu w nienormowanym czasie pracy (minimum 20h / tygodniowo)
- Umowę cywilno - prawną z możliwością zatrudnienia na pełen etat
- Niezbędne do pracy narzędzia cyfrowe
- Zdalne szkolenie
Twoje obowiązki
- Rozwijanie możliwości sprzedaży za pośrednictwem zimnego e-maila / kontaktu Social Media
- Słuchanie potrzeb klienta i działaj zgodnie z nimi w czasie rzeczywistym
- Poszukiwanie nowych klientów poprzez badania rynku
- Pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
- Aktualizacja CRM o nowe informacje o potencjalnych klientach
- Strategicznie zdobywaj nowych potencjalnych klientów za pomocą kanałów social media
- Komunikacja z potencjalnym klientem w celu prezentacji oferty i odpowidzi na ewentualne pytani
- Follow-up komunikacji z potencjalnymi klientami