Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, czołowej firmy z branży Facility Management, w związku z rozwojem firmy, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Kupiec - Facility Management Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Bieżąca analiza potrzeb zakupowych w podległych kategoriach;
Organizacja procesów zakupowych;
Nawiązywanie relacji z dostawcami, ich weryfikacja oraz wybór, według obowiązujących procedur;
Prowadzenie negocjacji z dostawcami, w celu optymalizacji warunków handlowych;
Współpraca z wewnętrznym działem, w celu sporządzania umów z dostawcami oraz negocjowania zapisów prawnych;
Zarządzanie dostawcami, nadzór nad prawidłowym procesem zaopatrzenia;
Dbałość o zapewnienie terminowego przepływu dostaw/usług i realizacji zamówień;
Sporządzanie raportów oraz zestawień finansowych.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów (z naciskiem na usługi);
Mile widziane doświadczenie w zakupach komponentów budynkowych i/lub komponentów technicznych;
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz interpersonalne;
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, w tym umiejętność pracy pod presją czasu;
Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Dobra znajomość MS Office, z naciskiem na Excel i Power Point;
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Nasz Klient oferuje:
Pracę w stabilnej organizacji, o uznanej pozycji rynkowej;
Możliwość stałego rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w dynamicznej firmie usługowej;
Udział w ciekawych projektach, także międzynarodowych;
Niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków, bony świąteczne);
Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?