Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy Dział Finansowo - Księgowy


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księguje dokumenty księgowe oraz rozlicza: konta wydatków, dochodów i pozabilansowe, a także konta rozrachunkowe kontrahentów i delegacje służbowe pracowników
  • Przygotowuje dokumenty i zestawienia do sprawozdawczości budżetowej
  • Prowadzi ewidencję majątku trwałego, uczestniczy w inwentaryzacji i ją rozlicza
  • Przygotowuje przelewy bankowe (w tym, odprowadza dochody budżetowe na konto MF)
  • Prowadzi rejestr umów cywilno – prawnych, wystawia noty księgowe oraz prowadzi rejestry not odsetkowych i korygujących
  • W zastępstwie, rozlicza i uzgadnia wpłaty dochodów budżetowych, prowadzi rejestr dokumentów zakupu wpływających do DFK
  • W zastępstwie, wystawia dokumenty sprzedaży, prowadzi ewidencję i rozliczenia ZFŚS oraz PKZP
  • W zastępstwie, prawidłowo nalicza listy płac (weryfikuje składniki wynagrodzenia i potrąceń)
  • Przygotowuje dokumenty do przekazania do archiwum zakładowego


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu przy ul. św. Wojciecha 13 w Szczecinie, administracyjno-biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek przy ul. św. Wojciecha 13 częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na 2 piętrze budynku AP.


Długotrwała pozycja siedząca praca z dokumentami, stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w komórce księgowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu wynagrodzeń w sferze budżetowej, ubezpieczeń społecznych oraz podatku od osób fizycznych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz samodzielność
  • Umiejętność formułowania pism i wniosków
  • Dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi elektronicznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Znajomość programów finansowo-księgowych linii PROGMAN
  • Znajomość programu PŁATNIK
  • Znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o dobrej znajomości aplikacji Excel i Word
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Szczecinie
    ul. św. Wojciecha 13
    70-410 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
    do góry