Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piasecznie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piasecznie
ul. Orężna 9
05-501 Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piasecznie
  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej
  • Analiza wykorzystania środków finansowych
  • Dekretowanie dowodów finasowych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań w układzie zadaniowym
  • Przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych
  • Opracowywanie projektów budżetu i planów finansowych jednostki
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Kontrola wykorzystania środków finansowych


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 7.00 do 15.00. Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze w budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje przede wszystkim czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy (drukarka, niszczarka). Wyjścia i wyjazdy służbowe.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne na kierunku związanym z rachunkowością i finansami lub uzupełniające

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i oraz od osób fizycznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, bankowości elektronicznej
  • umiejętność posługiwania się programami księgowymi oraz MS OFFICE


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi