
Zadania:
- prowadzenie księgowości uproszczonej
(KPIR, ryczałt) - rejestry VAT, rozliczenie różnic kursowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Wymagania:
- doświadczenie na danym stanowisku min 5 lat
- mile widziana znajomości programu ENOVA, Symfonia, znajomość przepisów podatkowych
- mile widziane predyspozycje na lidera
Oferujemy:
- umowa u prace
- stabilne zatrudnienie
- niezbędne narzędzia pracy
- przyjazną atmosferę pracy
- zatrudnienie w firmie, cieszącej się prestiżem i uznaniem klientów
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś! Na adres lucja.rzeszutek@hrsigma.pl lub wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'
