W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Księgowy ds. rozrachunków z językiem niemieckim
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego wieloletniego Klienta, który prowadzi centrum biznesowe dedykowane dla realizacji prestiżowych projektów w obszarze finansów i księgowości - w związku z budową ZUPEŁNIE NOWEGO ZESPOŁU, poszukujemy specjalistów oraz ekspertów zainteresowanych rozwojem w ramach obszaru R2R/P2P/O2C.
Zakres obowiązków:
- weryfikacja i terminowe przetwarzanie danych finansowych za pomocą różnych narzędzi i systemów,
- działania związane z identyfikowaniem usprawnień oraz standaryzacją procesów księgowych,
- kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z dedykowanym klientem,
- przygotowywanie dokumentów oraz raportów.
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w dziale R2R/P2P/O2C,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2),
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość pakietu Microsoft Office.
Korzyści:
- pierwsza umowa o pracę na czas nieokreślony,
- możliwość podjęcia pracy w stabilnym zespole,
- praca w międzynarodowym środowisku z użyciem języków obcych,
- możliwość kształtowania zasad i procedur obowiązujących w nowej strukturze,
- bogaty pakiet szkoleń prowadzony przez doświadczonych trenerów wewnętrznych oraz ekspertów w dziedzinie finansów i księgowości,
- realna możliwość dalszego rozwoju i budowania swojej kariery,
- bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, szeroki wybór kursów językowych).