HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Księgowa
Obowiązki:
Księgowanie dokumentów ( faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa)
Tworzenie wewnętrznych dokumentów księgowych (PK)
Uzgadnianie rejestrów VAT
Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej
Prowadzenie rozrachunków
Księgowanie list płac, Prowadzenie rozliczeń pracowniczych( delegacje krajowe i zagraniczne, rozliczenia wydatków)
Tworzenie raportów i prostych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne spółki
Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Czynny udział w zamknięciu roku obrotowego i sporządzanie sprawozdania finansowego
Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów
Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku min.2 lata
Wiedza z zakresu prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wykształcenie średnie lub wyższe
Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziana: znajomość programu Comarch Optima.
Oferta:
Praca w przyjaznym i dynamicznym środowisku
Przejrzysta ścieżka kariery
Możliwość zdobywania wiedzy
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do karty Multisport
Owocowe wtorki
Umowa o pracę.