HRO Personnel

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

 

 

Księgowa

 

Obowiązki:

Księgowanie dokumentów ( faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa)

Tworzenie wewnętrznych dokumentów księgowych (PK)

Uzgadnianie rejestrów VAT

Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej

Prowadzenie rozrachunków

Księgowanie list płac, Prowadzenie rozliczeń pracowniczych( delegacje krajowe i zagraniczne, rozliczenia wydatków)

Tworzenie raportów i prostych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne spółki

Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami

Czynny udział w zamknięciu roku obrotowego i sporządzanie sprawozdania finansowego

Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów

Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.

 

Wymagania:

Doświadczenie na podobnym stanowisku min.2 lata

Wiedza z zakresu prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Wykształcenie średnie lub wyższe

Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów

Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Mile widziana: znajomość programu Comarch Optima.

 

Oferta:

Praca w przyjaznym i dynamicznym środowisku

Przejrzysta ścieżka kariery

Możliwość zdobywania wiedzy

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie do karty Multisport

Owocowe wtorki

Umowa o pracę.

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:

Księgowa

Miejsce pracy: Warszawa
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi