HRK S.A.
KsięgowaMiejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w strukturach księgowych przedsiębiorstw
  • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii (lub w trakcie studiów)
  • dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
  • dokładność, sumienność, rzetelność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
  • dobra znajomość MS Excel
  • mile widziana znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie rejestru oraz kontrola środków trwałych
  • Rozliczanie delegacji pracowniczych oraz innych wydatków służbowych rejestrowanych w systemie Mobilexpenses. Kontrola w zakresie podatkowym, księgowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi spółki
  • Koordynator Mobilexpenses w CEE
  • Administracja firmowych kart kredytowych
  • Uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi
  • Przygotowywanie przelewów  i księgowanie wyciągów bankowych
  • Weryfikacja transakcji kasowych
  • Archiwizacja dokumentów
  • Ścisła współpraca z przedstawicielami Działów Sprzedaży i Finansów w regionie  
  • Wsparcie w obszarach VAT i CIT
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku oraz przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych
  • Aktualizacja wiedzy w zakresie znajomości przepisów związanych z w/w obowiązkami

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym zespole w bardzo dobrej atmosferze
  • pakiet medyczny
  • owocowe poniedziałki
  • zajęcia z jęz. Angielskiego
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom zewnętrznym i wewnętrznym

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi