Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
min. 2-letnie doświadczenie w pracy w strukturach księgowych przedsiębiorstw
wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii (lub w trakcie studiów)
dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
dokładność, sumienność, rzetelność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
dobra znajomość MS Excel
mile widziana znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
Prowadzenie rejestru oraz kontrola środków trwałych
Rozliczanie delegacji pracowniczych oraz innych wydatków służbowych rejestrowanych w systemie Mobilexpenses. Kontrola w zakresie podatkowym, księgowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi spółki
Koordynator Mobilexpenses w CEE
Administracja firmowych kart kredytowych
Uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi
Przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych
Weryfikacja transakcji kasowych
Archiwizacja dokumentów
Ścisła współpraca z przedstawicielami Działów Sprzedaży i Finansów w regionie
Wsparcie w obszarach VAT i CIT
Czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku oraz przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych
Aktualizacja wiedzy w zakresie znajomości przepisów związanych z w/w obowiązkami
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
pracę w międzynarodowym zespole w bardzo dobrej atmosferze
pakiet medyczny
owocowe poniedziałki
zajęcia z jęz. Angielskiego
możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom zewnętrznym i wewnętrznym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?